[vc_row][vc_column][woodmart_title style=“image“ color=“primary“ image=“8250″ size=“extra-large“ woodmart_css_id=“639830a0a3f83″ title=“ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ“ woodmart_empty_space=““ responsive_spacing=“eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2Mzk4MzBhMGEzZjgzIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfdGl0bGUiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==“ img_size=“80X80″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Според ЗЗП (Закона за Защита на Потребителите) и Правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
• Констатирани липси
• Дефекти на стоката
• Несъответствия с обявения размер
• Несъответствие с обявената търговка марка

При предявяване на рекламация, клиентът може да претендира за:
• Възстановяване на заплатената сума
• Заменяне на стоката с нова
• Отбив от цената

В срок от 14 дни от датата на получаването на стоката, съгласно чл. 55 от ЗЗП, всеки потребител има право да я върне или замени, без да посочва основание затова, като са спазени следните условия:
• Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
• Запазен касов бон за стоката, който да се върне заедно с нея ( или транспортния документ от куриера за изплатен наложен платеж)

При отказ от поръчка използвайте Формуляр за отказ от поръчка, който можете да намерите в страницата с Общи условия. Попълнете формуляра и го изпратете на e-mail: brandclub.bg@gmail.com  или го разпечатайте и пратете на адрес гр.Варна, бул. „Народни будители“ 2Б, 9003 кв. Аспарухово

[/vc_column][/vc_row]